JOBBIG TÅGRESA

Hej! Nu har jag precis vaknat upp i Malmö, känns skönt att vara här. Igår tog jag tåget ner och allt gick bra fram till Småland då vi körde på en person vid perrongen i Älmhult. Först förstod jag inte att det var vårt tåg eller att det var en person inblandad. Vi fick reda på att det var en personolycka och vi fick inte lämna tåget för att ta luft på ca 1,5 h. Av medier fick vi reda på att det tyvärr var en dödsolycka. Vi blev stående sammanlagt tre timmar och sen kom bussar som tog oss vidare.

Så fyra timmar försenad hamnade jag i Malmö och som tur var kom Andreas precis till stationen då också så jag åkte med honom hem. Jag åt middag hos min kusin och hennes familj med min faster och det var så gott med middag efter att bara ha ätit frukost den dagen!

Innan maten lekte jag med August då Amanda var lite blyg, men det släppte efter maten och så gick vi ut och lekte! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, blev inte någon skojig resa. Skönt att du ändå är framme nu. Kram på dig!

2013-05-16 @ 15:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0