SÖNDAG

Hej! Igår vaknade jag vid nio och då var alla förutom Jane och kusinen Hanna vakna (och Gada var inte hemma). Så jag kom upp till en bagelfrukost med Jodi och hennes syster Sherri. Anna och kusinen Rachel hade gjort pannkakor tidigare och använt mina cups som var en del av Annas present från mig! Hjärtformade! ;) 


Iallafall. Gud så gott det var med bagels!!! Och riktigt trevligt att bara sitta och snacka. Sedan gick vi och väckte sömntutorna och vi alla gick till parken bakom huset och lekte där ett tag. Jättekul! 








Sedan körde jag tjejerna och Sherri till ett deli där vi köpte med mackor hem till alla. Jag tog en Caesar salad wrap och den var såå god! Haha. Därefter var det dags för kusinerna och mostern att flyga hemåt så Jodi skjutsade dem till flygplatsen och jag och tjejerna städade upp lite i huset (hehe, au pair-Emma är tillbaka!) innan vi åkte och handlade godis på CVS. När vi handlade godis träffade vi på barnens pappa Ben som sedan tog oss till starbucks bredvid och bjöd oss! Sedan kom även Jodi och joinade och vi satt ute i solen och bara hade det bra! 

Vi tog oss hemåt, jag och Anna spelade kort (inte Uno som vi alltid gjorde förut, utan ett nytt spel... Riktigt kul spel faktiskt!) och åt sedan en bagel till mellanmål/middag innan vi alla tog oss till bion där vi även mötte upp Gada! Vi såg Pitch Perfect 2 som alla förutom Gada hade sett förut haha, men vi ville alla se den igen! Vi delade på en large popcorn och två large drinks plus att alla förutom jag hade godis också! Haha... Popcornen fick man fylla på gratis så vi passade på!!! Hahaha. Mums! Alltså, storlekens här är sååå sjuka också! De finns inte ens på Sveriges biografer... 











Gänget + fina New Roc! 

Iallafall. Filmen var bra och sedan åkte vi hem och tjejerna, jag och Gada åt lite tårta från helgens firande (hehe ännu mer socker!) och hände i köket resten av kvällen. Vi spelade in videos och skojade och hade det bra! Åh, det är såååå mysigt att vara här!! 




Haha, idag har Anna lagt upp massa videos/bilder på min snapchat story. Här är några, haha. Hon är ju för rolig! ;)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0