REGN

Halloj! Natten till måndag fortsatte regnet att ösa ner och det blåste otroligt mycket ute. Jag hade lite svårt att somna pga att det lät så mycket utanför, speciellt när det är så sjukt dåligt isolerat också. Plus att mitt ena fönster inte går att stänga ordentligt, så det var en glipa på ca 1 cm högst upp så kallt blev det också i mitt rum, trots att jag hade värmefläkten på... Kände mig krasslig när jag vaknade men det blev bättre mot dagen. Det spöregnade hela förmiddagen och mitt på dagen. Vi fick även en varning om översvämning på förmiddagen så jag visste inte om det skulle bli värre eller lugna ner sig, men på eftermiddagen slutade det regna och det blev ganska fint väder och varmare, haha. Jag var ju till Ikea på söndagen så denna måndag åt jag en svensk frukost - macka med ägg och kaviar! Muuuums! ;) 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0