HELGEN

Hallå! Efter att ha sagt hejdå till familjen och satt dem i en bil till flygplatsen tänkte jag stanna var i city ett dag, då jag ändå var ledig hela dagen. Meeeen det började regna, så jag satte mig inomhus för att titta på Netflix en stund då jag hoppades det skulle bli bättre väder. Men det blev det inte, så efter ett par timmar tog jag tåget hemåt. På kvällen var jag med tjejerna och Alex (gammal au pair som hälsade på och tog över för mig när jag var ledig) och hennes pojkvän ut och åt middag tillsammans! Mycket trevligt! De fortsatte att hängs senare på kvällen hos men jag stannade hemma hos mamman då jag var sååå trött, haha.  Och så ville jag ge dem lite egentid! 

Annars i helgen har jag inte gjort så mycket alls, bara vilat upp mig haha. Jag var med Alex, hennes pojkvän Jonatan och mamman till ett diner för frukost på lördagen, annars har jag bara tagit det lugnt hemma. Ganska skönt faktiskt! De kommande helgerna är det fullt upp, så man får passa på. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0