SÖNDAG

Hej hej hallå! Idag fick jag äääntligen sovmorgon. Det var ett par helger sedan jag kunde sova ut, utan att ställa ett alarm haha. Riktigt skönt! Efter lunchtid kom Victoria och Lars till New Rochelle. Victoria träffade jag första gången jag bodde här, vi var au pairer samtidigt och träffades flera gånger i veckan. Så vi började med att åka omkring här och så var vi förbi hennes gamla hus och promenerade i det området. När vi kikat runt på lite olika platser åkte vi och åt froyo, sedan beställde vi kinamat och åt det hemma hos mig. Vi hann även med ett avsnitt av GOT innan det var dags för dem att ta en Uber till flygplatsen. Senare på kvällen kom Rachel över till mig och vi tittade på det nya avsnittet av GOT! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0