MORS DAG

Hallå! Jag åkte hem till mors dag för att fira min fina mami. Vi åkte till Norrtälje tillsammans med mormor, moster Carina och kusin Karro för att gå ut och äta lunch tillsammans. Väldigt mysigt!

VISBY 2023

Hej hej! Åh, jag och Johanna spontanbokade en resa till Visby några dagar innan vi åkte haha. Vi var båda lediga och hade långhelg över Kristi himmelsfärd och vi ville åka nånstans. Flyg utomlands var så himla dyrt, tåg till Köpenhamn var dyrt… Så tillslut hittade vi båt och hotell till Visby till ett bra pris och bokade!

Vi åkte dit på onsdag kväll och åkte hem lördag eftermiddag. Hela torsdagen strosade vi omkring innanför murarna och såg det mesta vi ville se. Tur var väl det, för på natten till fredagen fick jag feber och mådde dåligt. Vi var ute en stund på fredagen men vi var också på hotellet flera timmar på eftermiddagen och gick bara ut för att äta middag sen. Pen med Ipren och Alvedon orkade jag hålla igång lite iallafall på fredagen och lördagen. Visby var supermysigt och vi hade det himla bra även om det inte riktigt blev som vi hade tänkt.

MYSIG HELG I STOCKHOLM

Hej hej!
Jag spenderade en härlig helg i Stockholm med Johanna. Vi var och tittade på hennes kille Fredriks band på fredagen då de hade en spelning. Vi var sedan ut och tog några drinkar, en mycket trevlig kväll! På lördagseftermiddagen hade jag bokat in oss på Rage Room, där vi fick gå in i ett rum och gå bananas och slå sönder saker (glasflaskor, porslin etc) i 10 minuter. Lite som terapi hahaha. Det var en rolig upplevelse! Vi åkte sedan och åt middag på ett av våra favvoställen Maiz Mexican. Mums!!! På kvällen tittade vi på eurovisionfinalen där Loreen vann, wohooo heja Sverige! Dock somnade Johanna när det var pausunderhållning så jag fick fira tyst, haha.

Om

VALBORG

Hallå där! Valborg firades här i Uppsala och började med en god frukost hemma hos mig. Vi åkte sedan ner på stan för att möta upp lite mer folk och titta på forsränningen en stund, vi strosade i Ekoparken, åt lunch och tittade på mösspåtagningen med körsång. Vi åkte sedan hem till mig igen, spelade lite spel och tog det lugnt innan vi grillade till middag. En härlig dag! :)