STOCKHOLM

Tjaaa!
Idag har jag spenderat min dag i huvudstaden. ;) Först var jag på nån mässa med skolan, det var en mässa om vad man skulle plugga efter trean.. Ganska segt faktiskt! Men efter några timmar där åkte jag, Jp, Jenny, Sjöa och några brudar från b-klassen tillbaka från Älvsjö (där mässan va). Jag, Jp & Jenny åkte till plattan medan de andra åkte hem. Vi gick i gallerian och så nån timme, sen åkte flickorna hem. Då gick jag där helt själv och mobbad och tittade efter julklappar. :p Hittade några också! ;) (Y)
Haha, sen åt jag på Burger King. Kände mig jättemobbad när jag satt där ock tjockade i mig en kycklingburgarde o pommes ;( xD Haha, men som tur var så ringa AJ mig då! :D:D Men då var jag nästan klar. Så åt klart och sen gick jag lite i affärer och pratade med AJ. :)
Sen åkte jag hem. Eller först stannade jag till och hälsade på farmor en stund. :) Mysmys.

Nu ikväll har jag lekt med min lillebror, vi har spelat piano och lekt plockepinn. ^^ Haha, jag är grym på de märkte jag! :o xD

Inge plugg för mig ikväll har jag bestämt. :) Wiihuu :D haha.

take care!


engelandeeet! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0