onsdag

Chacha!
Idag i skolan började jag med pedagogiskt ledarskap. Var kul även idag! ;D Haha. Vi gjort lite "uppvärmningsövningar" och sedan blev vi indelade två och två. Jag blev med en tjej Mathilda som går handel. Nice tjej! Kommer från Norge med, så härlig dialekt, haha. Men iaf, vi skulle välja något att prata om och sedan skulle vi prata i en minut. Jag pratade om USA, men han inte säga så mycket mer än vad vi gjorde när vi var i NYC typ. Skitsvårt att hålla sig till en minut bara.. :p

Men vi skulle ge varandra tips på vad vi ska tänka på när vi redovisar och jag gav henne några tips men jag fick inte något.. Jag visste vad jag gjorde fel en gång, men liksom.. Jag är rätt duktig på att redovisa, hehehe. Nej men klart det finns grejer man kan finslipa på och förbättra! :)

Men hon och jag satt mest och snacka om annat, för vi hade ju typ 1,5 h på oss att "öva" för varandra.. Men vi gjorde bara några gånger. Så vi pratade och lärde känna varandra lite bättre. :)

Sedan hade jag lunch och efter det hade jag håltimme ända fram till tio i två, då vi hade en liten genomgång på idrotten om det kommande läsåret och sedan slutade vi. GANSKA VÄRT... Eller inte.

Men men, jag jobbade lite matte när vi hade hål och chilla med Kajsa och Frida. :p


kajsa jobbar matte i biblioteket ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0