HELGEN

Hallo!
En viernes yo fue a casa de Petra.
(I fredags åkte jag hem till Petra) Typ.. Nåt sånt ;)
Vi hade det mysigt, tittade på filmer och åt chips! ;)
Blev lite senare än vi tänkt, men.. Sånt som händer!

I lördags ringde klockan 05.15. YeeeeEy.
Fast, vi gick inte upp förän 05.40, hähä.
Vi var tvugna att gå upp så tidigt för att vi skulle
åka till eskilstuna. ;) Petra skulle spela med Väddö
och jag skulle bara titta på. :)

I bussen dit tittade  vi på filmen Det regnar köttbullar,
haha. Den sög. ;)

I Eskilstuna lira brudarna boll, vi åt mat,
de lira boll igen, och sååååå.. ;)
De spelade mot AIK, Eskilstuna och Visby.
Själv umgicks jag mest med Lovisa, eftersom
hon inte spelade. Och Jenny var också med oss.

Jag åkte bil hem med Johanna, vi stannade i
Uppsala och åt på Burger King. ;)
Sen handla vi gooodiiis!! :D Hihi!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du hann ju träffa lilla mamsen i Eskilstuna oxå!

2010-02-14 @ 20:16:42
Postat av: lovisa

du och jag äger!

2010-03-06 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0