PIZZA NIGHT

Så, igår blev det pizza ute med Pame och Franzi. Vi provade en ny pizzeria precis där jag bor, och pizzan var god! Det var bara vi som satt där och åt, alla andra hade beställt och tog med hem.

Vi satt och pratade om allt möjligt, när vi var klara var Pame sugen på glass, men Franzi sa att hon hört att deras glass smakade äckligt. Pame gick till glassen och tittade och då kom ägaren och sa att ville bjuda på glass, så det tackade Pame ja till.

Han kom och gav mig och Franzi glass också, så det var bara äta. Tyvärr var ryktena sanna, det smakade inte bra men vi åt upp och log och tackade så mycket. Pame stod och pratade spanska med grabbarna som jobbade där och tillslut var det runt 8-9 killar/män som vi pratade med. Haha, lite roligt! Men jag och Franzi ville mest därifrån eftersom det efter ett tag började gå utför, som när de sa att vi såg ut som "bad girls that likes to party a lot" så vi drog därifrån.

Vi åkte till 16 Handles där Franzi köpte froyo, men Pame tyckte att en av killarna var så otroligt söt på pizzerian så när vi åkte tillbaka dit (jag och Pame hade parkerat där och så tog vi Franzis bil till 16 Handles) så stod den söta killen och satte in pengar på banken (som i en glasbyggnad). Jag hade samma bank som honom och gick då in där också för att "ta ut pengar" så att tjejerna kunde följa med och Pame kunde få prata lite mer med honom. ;)


Kommentarer
Postat av: carina

Håll dig borta från killarna, såna killar ialla fall. Jag håller på att packa, åker till Sydafrika, Kapstaden på söndag och blir borta två veckor, ska bli jättespännande

2013-08-08 @ 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0