REGNIG DAG

Idag har det regnat mest hela dagen. Jag vet inte om jag haft en dag då det har regnat hela dagen sedan jag kom hit, men idag regnar det på iallafall!

Jag har mest spenderat min lediga tid i soffan framför Honey Boo Boo, hahaha. Jag sov någon timme imorse efter att ungarna varit på camp och jag varit ute med hunden och så var jag även en sväng till affären på förmiddagen.

De senaste två dagarna har jag liksom vaknat på morgonen och inte känt mig utvilad, även fast jag sovit 7-8 timmar. Tror det mest beror på att jag har drömt så sjukt mycket, antar att min hjärna bearbetar Boston-vistelsen.

På eftermiddagen pratade jag med Pauline och Sandra på Skype i nästan två timmar. Min lilla Palleballe, saknar henne!

Nu har tjejerna kommit hem från camp, de är helt utslagna! Så jag låter dem vila en stund nu så får vi se vad vi hittar på sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0