ONSDAG

Imorse efter att äntligen fått tjejerna till skolan (de sov hos pappan och det är så sjukt mycket trafik därifrån) så åkte jag till gymmet. Victoria var redan mitt uppe i en yogolektion när jag kom, så jag körde på själv! Nu på kvällen har jag fortfarande ont i benen, haha.

Sedan var jag ledig fram till att Anna kom hem vid tre. Hon hade för första gången jag kom hit inga läxor alls!!! Kors i taket! Så vi spelade UNO nästan en timme innan Jane kom hem och då åkte mamman och Anna till tennis. 

Jag gjorde läxor med Jane innan vi åkte till karaten (egentligen taekwondo) och efter den åt vi pizza till middag, bara hon och jag. Myspys! Efter det åkte vi hem och hon spelade några "educational" spel innan mamman och Anna kom hem.
Jane älskar snön!



Hon var först på plats idag! Och ja, det är fejkglasögon! Haha, hon älskar att låtsas att hon har glasögon på riktigt.





På kvällen har vi hela familjen haft danstävling/party, ätit glass och tittat en hel kvart på tv och när Jane och mamman gick upp klockan spelade jag och Anna några spel i 45 minuter. Har haft en riktigt bra kväll med familjen!



Haha, smygfotarN!!!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken mysig kväll:)

2013-12-19 @ 06:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0