TISDAG

Okej så hela mitt inlägg försvann när jag skulle uppdatera och är alldeles för trött för att skriva om allt igen. Sååå, min dag då: skjutsa till skolan, gymma, åka hem till Victoria och gosa med bebis och lek i parken med G, åka hem och skriva uppsats, hämta tjejerna + Annas kompis, tända sju ljus för sjunde kvällen av Chanukah, plugga lite mer, titta på tv, Skypa med Josefin.









Sötaste bilden! Jag stod och tog kort på solnedgången och plötsligt springer G mot Victoria och kastar sig i hennes famn. Det var så himla gulligt!

Denna bild är från igår när vi tände ljus. Ett ljus kort dock haha, mamman tänkte fel! Men men ;). K (tutor), jag, Anna och Jane. 

Denna bild är från idag! A, jag, Anna, mamman och Jane. 

Anna hade gjort egna ljus till mamman på Hebrew school, de smälte en hel del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0