HAHA

Jag bad min värdpappa köpa hem champinjoner när han handlade. Och det gjorde han! Färdigskivade! Haha, en äkta (lat) amerikan... ;)

Jag stekte på några skivor med salt, pepprar och massvis med vitlök. Har för tillfället blivit riktigt förälskad i vitlök, bästa jag vet typ! Hahaha. Detta + lite ost blandade jag ihop med gårdagens spagetti. Stekte ett tortillabröd med ost i på eftervärmen och fick en smaskig måltid idag igen.

Det känns som att jag äter mycket liknande maträtter men det är bara för att det är endast jag som vill ha, så då när de köper hem alla dessa stora förpackningar måste jag ju äta det, onödigt att slänga efter några dagar ju!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha, så roliga med alla deras färdiga matbitar:)

2013-07-18 @ 20:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0