SÖNDAG

Mamma, gårdagen slutade dramatiskt för att vi var ute och åkte bil och höll på att smälla in i en annan bil, men båda hann bromsa så vi nuddade inte varandra, men det var riktigt nära! Men allt gick bra, som tur var! Jag körde och blev riktigt chockad. Det var en knasig korsning men det var jag som gjorde fel
 
Iallafall. Idag har varit en riktig chilldag. Jag har varit ganska seg så när Pame kom över på förmiddagen tittade vi bara på filmer. Vid sex åkte vi ut och käkade middag. Det blev förrätt (sallad/soppa) och till huvudrätt blev det ribs med pommes/bakad potatis. Mums!!!
 
Sedan åkte vi hem, gick till Starbucks och väntade på Franzi som mötte upp oss där. Vi hängde ett tag innan jag gick hem. Vädret har varit riktigt varmt, så det gick knappt att vara ute på dagen pga fukten, så det passade bra med film-maraton!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att det gick bra:) Lite tråkigt ändå att inte kunna vara ute när det är fint väder. Här skiner solen men lite kyligt i skuggan:)

2013-07-15 @ 08:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0