LÅNGFREDAG MED SLÄKTEN

Glad påsk, Nilla!


AK den söta tösen kom förbi med ett påskägg till mig!!!! :D Awesome, tack så mycket!


Jag, mamma och Mattias åkte sedan hem till moster Lotta.


Jag fick en mascara i födelsedagspresent av Karro och William! Tack så mycket, behövde ha en ny! :D


Mormor, Freya och Mattias.


Gänget!


Trapphäng!


Freya är en riktig djurtjej!


Sedan fick vi "barn" gå ut och leta efter påskägg!


Viktor och Pelle funderar på var det kan vara gömt...


Karro kikar runt...


William och Karro letar...


"Where can it be?!" William ser fundersam ut...


Sedan hittade Karro det! Woohoo.


Mums!


Sedan blev det till att titta på några gamla videos.


Godisråttan Freya.


Sedan åkte vi hem och där stod pappa och lagade middag. Det blev påskmat!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Alltså Emma, sånna här inlägg får du inte göra. Det ger mig sjuuuuk hemlängtan!!!

Svar: Men vi kommer ju till dig snaaart :)
EMMA

2013-03-30 @ 16:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0