HOME SWEET HOME

Idag följde jag med till Ica och handlade lingongrova, Loka, lösgodis och marabou! Ååh, så jag har saknat allt! Ska bli så gott att smaska i sig! ;) Jag var även in på systemet för första gången och handlade, whoop! Träffade på Mattsson också som var på centrum med sina föräldrar, så kul att se henne. :D 

Väl hemma bjöd mormor på smörgåstårta som hon köpt och sedan packade jag upp på mitt nya rum. Jag har ju fått Mattias gamla rum, som mamma har fixat i ordning till mig! :) Niöäa blev förresten helt kär i min nalle som jag fick av Victoria, haha! 











Kommentarer
Postat av: Vickan

Haha klart hon gillar den coola nallen från New York! ;)

2014-06-22 @ 18:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0