JÄVLA NOLLA

Halloj, nu har jag vaknat till liv efter en awesome dag och kväll igår! 

Vi samlades på stora torget strax innan fem och gick därifrån till en park. Där marscherade våra faddrar ut i sina grupper på röda mattan och sedan avslutade de med en dans (som vi också ska lära oss!). Sedan blev vi indelade i sex olika grupper och jag hamnade i Superhjältar! Temat var Hollywood så grupperna var: siperhjältar, skurkar, High School, Western, Magiskt och Teknat! Och vår general var utklädd till självaste Oscarsstatyn! 

Vi lekte lekar, tävlade, grillade korv och bara hängde. Sedan gjorde vi den där dansen allihopa tillsammans och efter det gick vi till HGs nation. Där var det lite kaos (slut på cider efter en stund , inga lampor tända ute osv) så vi fortsatte över till ÖGs nation och hängde resten av kvällen där fram till stängning vid tolv. 





Björn! 


Min grupp! 


Finalen i ballongleken. 


Dags för middag! 




Sofia och jag! 

Efter det var det ju ett litet äventyr att hitta men men hem kom man! ;) Jag, Björn, generalen och en fadder traskade iväg tillbaka mot stora torget men utanför nationerna så målade se nya vägmarkeringar så vi var ju bara tvungna att buss lite! Hoppas också att min superhjältekompis Björn hittade sin cykel som han parkerar "någonstans runt Åhléns".... Hahaha. 

När jag kom hem blev det ett skypesamtal men Jossan som fyller år idag!!! Stort grattis! :D 

Kommentarer
Postat av: Marika

Tips. Hyr in denna servitör till nollningen http://slaventommy.blogspot.com Vet dock inte om han finns i Uppsala

2014-09-02 @ 19:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0