ONSDAG AKA LILLÖRDAG

Hallå! Ännu en fullspäckad dag... Alltså, tiden går så fort. Redan april?! Galet!

Iallafall. Jag har varit på två föreläsningar och mellan dem slängde vi in ett möte om nollningen. Effektivt! ;) 

Efter skolan handlade jag billigt godis såhär inför påsk, haha. Det ska jag mumsa på i helgen! Jag hann hem och ta det lite lugnt innan jag hakade på Emilia till gränby centrum. Vi strosade runt lite och jag är mycket nöjd med mitt enda köp. Två olika slags servetter på 70% rea, hur nice är inte det då?! ;) Hahaha. Nu gäller det bara att börja använda servetter... Emilia slogs bland alla galna godissugna kunder inne på Ica också, haha det såg så kul ut när alla bluffade runt på varandra!! 

Vi hann knappt hem innan det var dags att bege sig igen. Jag tog bussen ner på stan och mötte upp Jackie, Emilia och Matilda (alla är från min klass). Vi hade bokat bord på 60 Kvadrat, ett mysigt lite ställe. Vi beställde in goda drinkar, och delade på en charktallrik och en pizza. Såååå gott! Björn kom även han förbi mot slutet och vi gick då alla vidare till en annan bar och tog en sista drink där. 















Haha, efter denna bild märkte vi att det var dags att gå hem... ;) 

Så himla trevligt, en riktigt toppenkväll sådär spontant liksom! Mer sådana kvällar! Och jag vill även tacka Jackie för de fina duschtvålarna jag fick och Björn för blomman och godisgrejen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0