VAD HÄNDE DÄR LIKSOM?!

Ett mirakel har skett. Jag vet inte hur, men på något sätt chansade/ordbajsade jag helt rätt på min hemtenta i januari. Jag (eller typ hela klassen) hade sån ångest över den och jag förstod typ hälften. När jag lämnade in den tänkte jag "fuck it, jag får ta restuppgifterna sen om en månad. Orkar inte bry mig mer"... 

Och idag kom resultatet. VG. 


Hur sjukt är inte det?! Never in a million years trodde jag det. Och eftersom jag fick VG på salstentan (som var otroligt lätt jämfört med hemtentan) så blir det mitt slutbetyg i den kursen. Woho!!! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men vad kul, härligt jobbat gumman, du är så duktig!

2015-02-10 @ 06:50:06
Postat av: Anonym

Awesome Emzooh!!

2015-02-11 @ 01:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0