HELGEN

Hej! Igår efter jobbet åkte jag in till Stockholm och träffade saknade tjejer från min klass - Jackie, Ida och Linda! Vi åt tapas till middag, sedan förade vi hos Jackies pappa innan vi gick ut på Café Opera. Jag hade en sjukt kul kväll och vi kom hem och sov vid halv sex på morgonen! 










Hahaha, älskar denna bild! Vad händer liksom?! 












Imorse var vi tvungna att gå upp vid halv tio för att Jackie skulle iväg till Uppsala. Lagom trötta sådär efter fyra timmars sömn! ;) Jag åkte med till Uppsala och hämtade ut paket som hade kommit till mig men sedan åkte jag hem till Hallsta och somnade på soffan någon timme, skönt! Sedan åkte la familia till Zorbas på Väddö och åt middag, så gott så! 



Ikväll ska jag bara chilla och det blir nog en tidig kväll, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0