ONSDAG

Gokväll! Idag på förmiddagen tog jag mig till skolan för att plugga lite med min basgrupp. Vi hade sedan seminarium på eftermiddagen, min grupp hade temat om "arbetande föräldrar" och pratade lite om svensk välfärd inom det området samt jämförde med andra länder. 


Efter det gick jag hem, tittade lite på tv och åt middag och tog sedan bussen ner på stan för att möta upp Sigrún och gå på bio! Vardagslyx! :) Sen hade vi båda fribiljetter också, woho! 

Vi såg en skräckfilm, The boy, och den var väldigt bra och inte alls förutsägbar som de flesta skräckisar annars kan vara. Det handlade om en tjej från USA som åkte som nanny till England (lite kul eftersom både jag och Sigrún har varit au pairer haha) och hon fick reda på att pojken hon skulle ta hand om egentligen var en docka och föräldrarna skulle åka iväg på semester... En del konstiga saker händer och så var det en väldigt bra twist på det hela. Så gillar du skräckfilm är denna att rekommendera! ;) 




Nu har jag kommit hem och tittar lite på Netflix innan det är dags att sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0