PARKER, BIO OCH SOLNEDGÅNG

Hej! Igår kväll var jag alldeles för trött för att blogga så jag gör det nu istället. ;) Jag spenderade min förmiddag hemma och tittade på Netflix medan Tevin sov. Jag kände mig ganska trött och hängig så det var skönt! Men när Tevin skulle till jobbet mitt på dagen åkte jag ner till Madison Square Garden för att ära lunch på Shake Shack. Alltså. Godaste snabbmaten ever och deras milkshakes är to die for! 










På ena sidan om parken såg man Empire State Building.


Och på andra sidan såg man Flatiron Building. 

Jag strosade sedan runt i det området ett tag, men jag började känna mig lite hängig... Tror det var en blandning av min förkylning, värmen och allt folk! Så jag bestämde mig för att gå på bio vid Union Square och hoppades att lite mörker och lugn och ro från denna hektiska stad skulle göra susen! Jag såg Legenden om Tarzan och den var bra! Och jag mådde bättre efteråt, så det var väldigt skönt. 

Jag fortsatte neråt längst 5th Ave och hamnade i Washington Square Park och hängde där ett tag. Den parken är så himla mysig tycker jag! 







Runtom parken ligger byggnader som tillhör New York University (NYU). 


När man ser ett Starbucks vet man att wifi finns tillgängligt, jag stannar alltid till och kollar läget på telefonen! ;) 

Sedan gick jag genom West Village och tog mig ut mot vattnet och tittade på solnedgången. Så himla fint och mysigt! Men när solen hade gått ner kände jag mig ganska redo att åka hemåt. Det blev en lugn kväll hemma framför Netflix och jag somnade så fort jag hade släppt in Tevin i lägenheten, då jag hade hans nycklar. 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0