VALBORG

Hallå! I lördags var det Valborg och dagen började med champagnefrukost med fina vänner! 










Sedan drog vi till ekoparken och hängde en stund, där träffade jag även på Lerky, AJ, Johan och Martin! Men efter någon timme där var det dags att dra vidare på champagnegalopp på nation, haha. Full rulle! 



På champagnegaloppen köper man "champagne" och sprutar den på allt och alla och de har musik och liveband, så det är en väldigt härlig känsla, men lite konstig tradition kanske. ;) 








Så efter den var jag helt blöt och åkte hem och duschade. Jag hann vila i ungefär 10 minuter innan jag stressade iväg på middag, haha. Jag, Emilia, Sigrún, Billy och Pontus grillade och hade en väldigt trevlig kväll hemma hos Sigrún och Pontus med spel och dans i deras vardagsrum! En väldigt bra och rolig Valborg! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0