VÅRBAL

Hej! I lördags var jag på vårbal med mina fina vänner. Mitt på dagen var jag hem till Lerky som fixade mitt smink och mitt hår, tack babe! 


Vid klockan tre träffades vi som skulle gå på vårbalen hemma hos Sigrún för att fixa det sista, dricka gott och äta jordgubbar. Pontus (Sigrúns sambo) fick sedan agera fotograf och ta en massa kort på oss, haha! 







Balen var på en nation (flera nationer hade vårbal, vi gick på V-Dalas) och började med fördrink och mingel och sedan trerättersmiddag. Maten var väl sådär, tex var ankan inte så bra tillagad så den var mest bara seg, men det var bra stämning ändå med underhållning, sånger, tal osv. 















Kvällen avslutades med dans, jag och Matilda försökte oss på pardans men det gick inte så bra så vi gick ner till det lilla "vanliga" dansgolvet där hela gänget fuldansade! Det var inte så mycket folk på släppet, så några av oss gick vidare till Snerikes släpp och några av oss gick och åt mat och tog oss sedan hemåt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0