ONSDAG

Jag gick och la mig runt midnatt för att kunna vakna lite tidigare imorse och se slutet av valet. När jag somnade var det 80% chans att Clinton skulle vinna. När jag vaknade vid 05 kom chocken att Trump med 95% chans (risk!) skulle vinna. Och så blev det. Usch, jag tycker det är så hemskt att en människa som har uttryckt så mycket hat mot så många olika människor kan få närmare 60 miljoner röster och kunna vinna presidentvalet till ett av världens mäktigaste länder. Fy fan säger jag bara. 

Men strax innan åtta var jag tvungen att åka hemifrån och hade utbildning om Siebel (ett program man använder på praktiken) på förmiddagen. Sedan hängde jag med min ena handledare på eftermiddagen, men fick sluta tidigt idag, vid 15. Riktigt skönt! Man är ju helt slut i huvudet efter all information de första veckorna på ny praktik, haha. Det är bara att kämpa på! Nu ska jag äta middag och sedan läsa en utredning inför morgondagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0