LÖRDAG

Halloj! Igår var det lördag och det blev en lugn dag för mig då jag vaknade med huvudvärk... Hade tänkt att åka ner på stan och kika lite då det var kulturnatten här i Uppsala med massor av saker som pågick hela dagen och kvällen. Men jag stannade hemma istället och vilade då jag hade planer för kvällen! Så jag passade på att tvätta och plocka lite i lägenheten. Även moster Carina kom på besök en snabbis och fick kika på lägenheten. :) 

På kvällen mådde jag bra igen och planen var utgång med några i klassen! Vi förfestade tillsammans och drog sedan till Smålands där socionomnollningen hade haft sin avslutningsgasque, så vi gick på det släppet. Kul att träffa våra gamla reccar och de nya studenterna! ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0