MÅN, TIS, ONS

Hej hej! 
I måndags startade kursen för examensarbetet, så nu är det igång på riktigt! På eftermiddagen var det fotbollsträning, tjejerna var på bra humör och var taggade, det var kul! Vi började med fotbollsbrännboll som ingen av tjejerna provat förut, och det var en hit! På kvällen var jag, Clara och Linda på bio och såg Beauty and the Beast, den var jättebra! 


Igår, tisdag, jobbade jag hela dagen. Sen på kvällen sa vi hejdå till Matilda som flyttar till London i två månader. Vi bowlade och käkade mat, mycket trevligt! :) 






Idag kommer jag jobba halvdag och i eftermiddag ska jag fixa med lite ärenden på stan innan fotbollsträning. Jag har egentligen inte träning på onsdagar, men ska hoppa in för en annan tränare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0