ONSDAG

Hej hej! Idag väckte jag Jane som skulle till skolan och sedan åkte jag med Anna som hade tennis. Jag stannade kvar där idag för hon hade en privatlektion som bara är en timme lång, och det tar ca 30 min att köra hem och sedan 30 min att köra tillbaka såååatte. 
(null)

Annars idag har jag hängt med Anna en stund, vi har spelat UNO och tittat på The Office! Efter en sen lunch kom Annas kompis över så hon har umgåtts med henne. Jane blev hämtad av mamman efter skolan för att prova klänning till Bat Mitzvah och sedan hade hon läxhjälp med sin tutor, så jag har chillat större delen av eftermiddagen. Jag passade då på att boka buss och boende med Jessica för vi ska åka till Washington D.C i helgen! :) Efter middagen tittade jag och Jane på Shanes nya video. Och! Jag fick min andra födelsedagspresent av henne, en t-shirt från Shanes merch, haha! Älskar att jag har två olik speciella saker med båda tjejerna - The Office med Anna och Shane Dawson med Jane! :) 
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0