FREDAG

Halloj! I fredags skjutsade jag Jane och grannpojken Peter till sina skolor. Anna sov hos sin pappa så hon åkte bussen från honom till skolan. Medan kidsen var i skolan gick jag och käkade en bagel till frukost, kollade runt lite i några butiker och köpte med mig lunch hem från Cosí. På eftermiddagen kom min area director (AD) förbi för att prats med mig och Jodi och kolla läget. En AD är alltså någon som kollar så att allt går rätt till i värdfamiljer men också någon som fixar au pair-möten och min närmsta kontaktperson i organisationen jag åkte hit med. 
(null)

(null)

Efter detta möte åkte jag och hämtade Jane i skolan. Hon åkte sedan iväg på en Bat Mitzvah-grej där de skulle kolla på ishockey (Rangers) inne i city, så hon var borta hela kvällen. Jag hämtade hem Anna från hennes pappa innan middag och vi hängde hela kvällen. Vi beställde hem kinamat från mitt favoritställe och köpte senare Froyo till efterrätt. Mums! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0