ÅSKA OCH FIKA

Hej hej! I flera veckor har vi haft toppenväder (dock för varmt för att orka vara ute på dagarna haha) men igår kom regnet och det spöregnade hela eftermiddagen fram till kvällen. Ett ordentligt åskväder drog också förbi så jag och Daisy hängde tillsammans i min säng till det gick över efter någon timme. 
(null)

Idag fick jag sovmorgon då Annas faster kom igår kväll och hon skjutsade Anna till tennisen. Dock vaknade jag strax efter 06 av solen (är van att sova i mörker i källaren hos mamman) men som tur var kunde jag somna om! På förmiddagen träffade jag en ny au pair från Tyskland för en fika, hon var jättetrevlig och lättsam så det var kul! Hon behövde sedan åkte och hämta sina värdbarn medan jag åkte hem och redigerade en resevideo innan jag åkte och hämtade Anna från tennis. Vi är ensamma hemma ikväll så vi ska ha filmkväll! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0