”SNÖSTORM” - AMERIKANARNA

Halloj! Igår kväll blev tjejernas skolor inställda pga att det skulle snöa idag sååå jag kunde inte följa med Ida och Filip några timmar till city som planerat... Så vi började dagen med en frukost på ett diner innan jag skjutsade dem till tåget till city. Sedan åkte jag hem till pappan och hängde där resten av dagen. Jag, Anna och Jane myste på mitt rum medan det började snöa ute (det snöade knappt imorse) och sedan drog Anna till några kompisar så jag och Jane var kvar hemma. Pappan har inte så mycket att göra hos sig då han inte har några spel eller något arts and crafts alls, så jag och Jane har i stort sett hängt på mitt rum idag. Hon har gjort läxor, pratat och så har vi tittat en del på youtube och ett matlagningsprogram.
(null)

Strax efter fem hämnade jag Ida och Filip vid tåget och vi åkte och handlade lite alkohol innan vi åkte till mammans hus. Jag satte dem i arbete att skotta lite utanför huset, hahaha. Vi hängde hemma en stund innan vi bestämde oss för att åka till Cheesecake factory som ligger i ett utomhusköpcentrum. Men när vi kom dit visade det sig att allt hade stängt ner pga snön och så även restaurangen... Så det var bara att åka hemåt igen. Vi kikade till på den mexikanska restaurangen vid mig och de hade öppet, så vi köpte med oss mat hem därifrån. Jag tänkte även passa på att tanka på en mack bredvid, men även de hade stängt ner även fast man kan tanka själv och betala vid pumpen... Jag blir så trött på att hela New York stänger ner pga lite snö! Suck. Filip tycker alla är töntar här då han hemma i Sverige jobbar med snöröjning på vintrarna, haha. Iallafall. Vi åkte hem och åt middag, drack öl och tittade på Riverdale! Det blev en mysig kväll hemma istället. :) 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0