PLUGG, BRUNCH OCH TG

Hallå! Då var ännu en vecka igång. Jag jobbade sena kvällar både måndag och tisdag, men idag onsdag har jag bara jobbat ett par timmar. Pappan förvånade mig och tog kidsen till tandläkaren idag, det hade jag inte förväntat mig! Så jag pluggade en del idag på eftermiddagen, jag skrev klart tre av fyra frågor på min lilla essä jag ska skriva till kursen. Nu har jag bara en fråga kvar och det är skönt, för jag blev lite stressad då jag bara ville få den gjord, haha. Sen är jag för ambitiös, jag vet att jag har lagt mig på en mycket högre nivå än vad som behövs, men det är ju det jag är van med... Därav ännu mer stress, haha. Jaja, nu är den snart klar och inlämnad.
 
Annars har jag varit på brunch idag med Cajsa och Sanna, på ett av mina favoritställen här omkring. Så gott så! På vägen hem igen ringde TG och de flesta av oss pratade ett par timmar, AJ var men en kort stund men hon var på Norrlands så hon hörde inget, haha. Men det var så mysigt och gav mig så mycket energi! Verkligen välbehövt!
(null)

  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0