ÄNTLIGEN FREDAG

Hallå! Då var det äntligen fredag igen och om ca fem timmar går jag på helg, woho! 

Veckan har rullat på bra och både igår och tisdag fick vi besök av min kompis Rachel och hennes värdbarn på 7 månader. Igår kom de hit och hängde med mig, Jane och Daisy men när min värdmamma fick reda på detta så var hon ledsen att hon hade missat det, haha. Så Rachel och baby A kom tillbaka idag igen en stund! 
(null)

(null)

Jag och Jane hade även en liten photo shoot med Janes nya telefon (iPhone X). Jane valde ut kläder och jag sminkade henne lite lätt och så hade vi kul i någon timme! Det blev många fina bilder och Jane var sååå nöjd så det var kul! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0