HÄNG MED J & D

Halloj! Igår var det måndag och jag hängde med Jane och Daisy större delen av dagen. Jane hade tid hos optikern där hon även provade ut nya glasögon och fick med sig två olika bågar hem. Vi hängde större delen av eftermiddagen ute med Daisy och busade med henne. Men vid 15:30 var Jane till taekwondon och jag fick en halvtimme för mig själv innan jag åkte och hämtade hem Anna från tennisen. 
(null)

På kvällen var Janes kompis hit och hans mamma kom också och hon hängde med mig och min värdmamma några timmar. Jag åt min middag (grilled cheese och nudlar...) och hängde med dem. Eller, efter 2,5 h hittade jag på en ursäkt för att kunna gå till mitt rum, för jag ville inte verka otrevlig hahaha. Det var ju faktiskt jättekul att höra om deras galna dejter hit och dit med män i 20-30 årsåldern osv osv. De är båda över 50 år och singlar och lever livet. Men det räckte med 2,5 h för min del, haha! 
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0