MELLANDAGARNA

Hej hej! Mellandagarna har varit lugna för min del, jag har bara varit hemma och pysslat med redigering av nästa resefilm, pusselbyggande och Netflix-tittande. Men idag, fredag, åkte jag med mamma och Mattias till Gränby centrum.  Mattias övningskörde en liten bit och det var nog första gången jag åkte med honom. Men det kändes lugnt! 
(null)

Vi hängde på Gränby i några timmar. Mamma hittade lite kläder och jag fixade några saker till min outfit för nyår, då jag ska på 20-talsparty! Jag såg en fin skål på en secondhandbutik, men jag kände att jag inte riktigt kunde köpa den eftersom jag inte har en lägenhet ännu, och nästa lägenhet jag flyttar till vet jag ju inte hur stor den är. Så det kändes lite onödigt då jag redan har en massa saker, haha. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0