VECKAN

Halloj! Nu har ännu en vecka gått och jag har varit hemma i Sverige i hela fyra veckor nu!! De första två veckorna var jobbiga med jetlag och att jag konstant var trött, men nu har jag vaknat till liv igen haha! 

 Jag har inte gjort så mycket under veckan, men en kväll hade lillebror Mattias skola öppet hus. Jag och mormor har aldrig varit där, så vi åkte med mamma och kikade runt på skolan och Mattias visade verkstaden där han hänger mest. Vi fick även prova att bocka rör, och det var svårt då det krävs en del muskler haha. Men både jag och mamma lyckades tillslut!
(null)

Annars har jag gosat med djuren har hemma, haft spelkväll med familjen och varit till Norrtälje och handlat massa saker med mamma! 
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0