MÅNDAG I CITY

Halloj! Denna måndag var Jane hemma från skolan och Anna hade halvdag. Jane tog sovmorgon och sedan åt vi en tidig lunch innan jag hämtade Anna från skolan och skjutsade henne till pappans hus vid 12. På eftermiddagen åkte jag och Jane till city för att gå på Museum of illusions! Det var ett ganska litet museum men väldigt coolt. Det fanns några olika rum att ta coola bilder i och så fanns det olika "experiment". Rekommenderar verkligen ett besök, även om det var väldigt litet! 
(null)

(null)

(null)

(null)

Efter besöket där gick vi till Doughnut plant, där de har fantastiskt goda munkar! Jane tog en med smak av creme brûlée och köpte sedan en till med blåbärssmak och jag tog en fyrkantig munk med kokosnötsfyllning. Det var sååå gott! Nöjda efter en eftermiddag i city åkte vi hem igen och jag började med middagen. Det blev tacos till middag och när mamman kom hem vid 20 åt vi alla middag tillsammans. 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0