VARDAGEN

Halloj! Idag är det onsdag och veckan flyter på. Det är skönt, för på fredag kommer mamma, pappa och Mattias hit!! Wohooo! 

I måndags efter skolan hade Anna sin första körlektion med en körlärare! Stort steg, nu hoppas vi att hon kan ta tag i körkortet. Efteråt var hon på bra humör och hon frågade om jag kunde ta henne till the mall då hon behövde köpa nya kläder till en skolintervju. Hon är väääldigt fram och tillbaka med mig om hon pratar med mig eller inte, så jag får ta det en dag (eller ibland timme) i taget och se vilket humör hon är på, haha. Vi var där ett par timmar men hittade inget hon ville ha, så jag föreslog att hon skulle använda en byxdress hon har hemma och hon kom på att köpa ett nytt bälte till den så tillslut fick vi till en outfit ändå, haha. 

Igår var jag ensam med tjejerna från eftermiddagen och över natten, för pappan sov hos flickvännen i city. Tjejerna gjorde läxor, jag tittade på Sverige - Norge och på kvällen var de till Hebrew School. Jag hann i stort sätt bara laga middag och äta den innan jag hämtade hem dem. Kvällen var lugn och vi tittade på Netflix. 
(null)

Idag medan tjejerna var i skolan träffade jag Cajsa för att planera en road trip vi ska göra om några veckor, jag är sååå taggad! Tiden går fort här och jag har bara nåt halvår kvar, så jag får passa på att resa och göra roliga saker! Efter att jag hämtat hem tjejerna från skolan gjorde de läxor och sedan hade Anna en körlektion och Janes tutor (läxhjälp) kom. Jag passade då på att göra ett ärende åt mamman och sedan väntade en lugn kväll framför tvn med Jane! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0