FREDAGSMYS

Halloj! Igår var det fredag och mamma och pappa åkte iväg till Stockholm för att sova där en natt. Så jag hängde med Nilla på dagen medan Mattias spenderade dagen med att spela datorspel. Fredrik kom hit efter jobbet och köpte med pizza, så vi käkade pizza och tittade sedan på en skräckfilm! 
(null)

När vi började filmen kom jag på den briljanta idén att försöka skrämma grabbarna ännu mer, så jag frågade våra grannar om de var hemma och om någon kunde tänka sig att komma och knacka på altandörren precis bakom oss. De sa ja och någon timme senare kom Tobbe och Emelie och Tobbe hade med sig en motorsåg som han satte igång! Fredrik fick nästan en hjärtattack och Mattias sjönk ner i soffan och vågade inte röra sig, hahaha. Det blev sååå bra!!! Tobbe hade även en mask på sig så de visste först inte vem det var heller och jag kunde inte hålla mig för skratt! Som tur var hade även Nilla redan flyttat sig från soffan för annars hade nog Fredrik råka sparkat till henne! 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0