I’M HOME

Hej hej hallå! Flygresan från New York till Oslo gick bra. Vi kom iväg lite senare än planerat men landade ändå som vi skulle. Jag fick dock ett mittensäte så det var ju mindre kul (jag kunde inte välja säte innan...). Men mannen bredvid mig höll sig för sig själv och killen på min andra sida höll sig för sig själv för det mesta, förutom den första halvtimmen när han la sitt huvud på min axel... Hahaha! Jag vågade inte röra mig... När min mat serverades (bara de som hade köpt biljett med mat inkluderat fick mat) så frågade flygvärdinnan om mitt efternamn och om killens efternamn, då hon trodde att vi kände varandra eftersom han sov på mig haha. Hon sa att jag var snäll som lät honom sova så. Tycke det var en lite rolig grej! Som tur var vaknade han till när jag tog emot min mat och höll sig resten av resan för sig själv. Det blev ingen sömn för mig, eller jag somnade till lite under en halvtimme... Men jag hade räknat med noll sömn. 
(null)
 
Väl på plats i Oslo hade jag tre timmar att ha ihjäl och slösade min tid med att bara titta runt på sociala medier. Sedan flög jag timmen hem till Sverige! På Arlanda hämtade mamma och Mattias mig och vi åkte hem till pappa och Fredrik som kom på tacomiddag! Jag lyckades hålla mig vaken till 22 och fick äntligen sova efter att ha varit vaken runt 28 timmar!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Welcome home!!! /ditt trognaste bloggfan

2019-11-07 @ 07:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0