SISTA DAGEN

Halloj! Då var min sista dag i staterna här. Jag och mamman hämtade Jane från Hebrew school vid 12 och åkte för en avslutningslunch. Det var härligt att få säga hejdå ordentligt till Jane! Jag hade smsar Anna och frågat om hon kunde ses i helgen meeeen det kunde hon inte så det blev inget ordentligt hejdå med henne. 
(null)

När vi lämnade av Jane hos pappan igen kramades vi om länge och det var sorgligt men också skönt att vi avslutar på topp, vi har en så himla bra relation just nu! Jag och mamman åkte sedan hemåt och jag fixade med den sista packningen, jag var till CVS och handlade lite godis för mina sista mynt (som var lite över $23 totalt) och så tvättade jag mina lakan och handdukar. Sedan var jag redo! Jag och mamman tittade på ett sista avsnitt av en serie vi följer och sedan beställde hon en Lyft åt mig som tog mig till flygplatsen. Hon själv skulle till en annan flygplats för att åka till Kanada så hon kunde inte skjutsa mig. Vi sa hejdå när bilen härmade upp mig och jag åkte till flygplatsen. 

Det var en hel del trafik men jag var ute i god tid! Allt gick bra med incheckning och så. Riktigt skönt! Jag satt på flygplatsen och försökte ta in att jag på riktigt ska lämna landet nu, men jag tror jag inte har fattat det ännu... 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0