ROADTRIP!

Hej hej! Imorse strax innan 10 lämnade jag och Moana New York! Vi körde söderut till Virginia Beach, vilket var en resa på ca 7 timmar. Vi stannade bara snabbt en gång i Delaware för toalettpaus och en lite senare gång för bensin och tillslut på en utsiktsplats någon halvtimme från Virginia Beach. Så vi var framme på drygt 7,5 timmar! Vi var framme strax efter 17 och hann hänga på stranden någon timme innan solen gick ner och vi bestämde oss för att äta middag. Vi hade ju bara levt på frukost och snacks i bilen, haha. 
(null)

(null)

(null)

Planen var sedan att hämta upp Moanas pojkvän vid flygplatsen på kvällen och köra vidare ett par timmar, men hans flyg var försenat så han skulle landa vid midnatt, så vi bestämde oss för att ta in på ett hotell vid flygplatsen och stanna här för natten. Vi åkte och hämtade honom och när vi kom hem skulle jag föra över bilder från kameran till telefonen, som jag gör via en app. Men nu när jag har uppdaterat min telefon så funkar inte appen längre, sååå jag försökte lösa det ett par timmar till jag gav upp och gjorde på det gamla hederliga sättet - jag la in bilderna på datorn och skickade bilderna från datorn till telefonen så att jag kan visa dem här på bloggen! Haha. Trassel trassel. Nu är klockan 2:30 och jag ska gå upp vid 07, så det är dags att sova! 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0