SEMESTER PÅ RIKTIGT

Hej hej! Nu har jag lämnat huset och jag sa hejdå till Daisy, meeen jag kommer träffa henne igen när jag kommer tillbaka till New York som tur är. Jag var en riktigt packåsna då jag hade min väska, ryggsäck, en måste med Moanas kläder som hon lämnat hos mig plus en påse med snacks och andra småsaker till bilresan, haha. 
(null)

Nu har jag checkat in på hotellet som jag och Niklas ska bo på i två dagar. Vi fick ett rum på 16e våningen och har en fin utsikt över Empire State Building! Wohooo! Jag ser framemot att se den upplyst ikväll. Jag ska snart ut på stan i några timmar innan det är dags att ta tunnelbanan till flygplatsen och möta upp Niklas som landar ikväll!
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0