BROADWAY FLEA MARKET

Hej hej! I söndags åkte jag in till city och mötte upp Soma och Fleuriane vid Grand Central. Fleuriane behövde köpa lite souvenirer så vi fixade med det först innan vi åt lunch. Kajsa mötte upp oss för lunch och sedan gick vi till Broadway Flea Market. Jag har ju inte så stor kunskap när det kommer till Broadway men de musikaler jag har varit på har varit fantastiska och jag har haft det sååå bra. Men mer än så är det inte för mig. Dock var det så kul att se personer (hint hint Kajsa) vara i himlen, haha. Det värmer min själ att se andra må så himla bra! 
(null)

(null)

Jag köpte faktiskt två saker till Jane från Dear Evan Hansen då hon älskar musiken samt såg showen när hon fyllde år, hon ska få det på fredag (efter min officiella sista jobbdag!!). Vi hann även med en trip till Target samt häng i Bryant Park innan det var dags att röra sig hemåt. 
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0