MAMMAVECKAN KLAR

Halloj! Då var ännu en vecka avklarad och detta var min sista jobbvecka hos mamman! Nästa vecka blir min sista vecka men då är det pappavecka. Det märks att jag snart är klar för mitt tålamod är snart helt slut, jag stör mig på småsaker hela tiden och jag tar mååånga djupa andetag, haha... Semestern är runt hörnet och jag längtar till att få komma bort och bara behöva tänka på mig själv. 

Som vanligt har jag hängt med Jane och Daisy, men jag har även ätit middag med Rachel och tyvärr gått och blivit förkyld! Det kom från ingenstans men jag hoppas att det går över lika snabbt också. Det börjar bli kallare här nu och jag har bytt ut mina shorts till jeans, haha. Hösten närmar sig och jag har därför druckit min första pumpkin spice latte från Starbucks! Jag har märkt att de har börjat med pumpasmaker på allt möjligt här nu så jag antar att sommaren sjunger sin sista vers. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0