SEMESTER!

Ja nu hörrni har jag jobbat min sista dag med familjen och jag har precis kommit hem från att vara barnvakt åt svenskfamiljen. Det var sååå mysigt att träffa tjejerna igen men samtidigt lite småtråkigt då jag inte vet om vi kommer ses igen... Men vem vet, kanske träffas vi i Sverige i framtiden! 

Ja ja, detta innebär iallafall att jag officiellt har gått på semester! Meeen det kommer inte kännas som semester förrän jag lämnar huset på onsdag, haha. Men jag kan koppla bort min telefon och slippa vara "on call" iallafall så det är ju skönt! 

Vill även uppdatera en sista gång om pappan. Jag lämnade en lapp och tackade osv idag när jag lämnade huset. Men efter Janes terapi åkte vi till pappans hus då hon behövde hämta några saker och jag lämnade husnyckeln. Pappan och flickvännen var hemma och han avslutade precis ett samtal i kontoret när vi kom. Därmed har han sett min lapp då jag la den mitt på hans skrivbord. Han kom ut och pratade med Jane en stund men sa absolut ingenting till mig, han tittade inte ens på mig. Såatte... Han förtjänar verkligen inte mitt tack men det känns skönt för min skull att ha gjort det. Jag har varit så trevlig som jag tycker att man borde vara medan han är riktigt oförskämd. Men det var sista gången jag såg honom så det känns fantastiskt! Och ännu mer fantastiskt är att jag precis raderade honom från mina kontakter och jag släpper honom helt. Tack och hej, see ya never! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0