SISTA JOBBDAGEN!

Hörrniiii!! Idag är det fredag och det är min sista officiella jobbdag! Gaaah så sjukt. Jag är ÄNTLIGEN klar med pappan och släpper honom helt nu, så jävla skönt. Jag har tvättat mina sängkläder och tagit alla mina saker från hans hus. Det har varit pappavecka denna vecka och det har gått helt okej. Sista veckan utan mat, sista veckan att känna mig obekväm, sista veckan att försöka undvika pappan. Jag har hängt i mammans hus mycket om dagarna då hon varit i Kanada och det har varit skönt att kunna vara själv. Igår kväll (torsdag) fick jag reda på från Jane att pappan skulle sova i city, självklart hade jag inte hört något från pappan alls... SUCK. Ja ja, en dag till bara tänkte jag då... För övrigt har Jane varit så mysig och gullig mot mig. Hon vet att det är sista jobbveckan för mig och varje kväll har hon kommit till mig för att säga "godnatt och jag älskar dig". Min fina tjej! Och min andra fina tjej Daisy har varit fastklistrad vid min sida sedan jag kom hit i söndags kväll, då till och med sov hon i min säng med mig haha. Gullis! 
(null)

I onsdags hade jag en glassdejt med Rachel och baby A, det var så mysigt det med! Vi köpte pumpkin cheesecake ice cream och den var såå god, haha! Nu är hösten här (dock har det fortfarande varit 23-30 grader om dagarna) men hösten är officiellt här och allt har förvandlats till pumpasmaker, haha. Men jag klagar inte! ;) 
(null)
 
Sedan har jag även packat inför min resa som börjar nästa vecka! Jag är sååå taggad!!! Det enda jag måste fixa är några småsaker så som att köpa sunscreen till HAWAII! Alltsååå jag ska tillbaka till Hawaii snart?! Helt galet ändå. 
 
Jag har nu tagit alla mina saker från pappans hus och jag lämnade en liten lapp och sa tack för den här tiden, då han inte var hemma och jag förväntar mig inte att han kommer säga hejdå... Men jag ville göra det iallafall för det är det trevliga sättet att göra det på. Snart ska jag hämta upp Jane från skolan och ta henne till terapin, sedan blir det vår sista Bubble Tea-fredag! Jag ska även vara barnvakt åt svenskfamiljen ikväll, så jag hinner med att säga hejdå till dem också! Sen hörrni, sen går jag på semester! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0