STAND UP & KARAOKE

Hej hej! I lördags eftermiddag åkte jag till city med Rachel. Hon har bott här i nio månader men har aldrig varit till Central Park, så det ville jag ändra på!! Vi strosade omkring där och mötte även upp Kajsa och tillslut Soma. Förutom att gå omkring i parken en stund hade ingen av oss några andra planer, så vi hamnade på ett café där vi åt middag och bara hängde. 
(null)

När mörkret började falla gick vi till en bar som jag hittade på nätet där de hade gratis karaoke. Vi kom en kvart innan happy hour slutade så vi passade på att beställa några drinkar direkt, haha! Det visade sig även att baren körde stand up-kväll innan karaoken så vi fick en riktigt underhållande kväll! Kajsa var dock den enda som sjöng karaoke, det blev en ABBA-klassiker! Jag och Soma hade faktiskt skrivit upp oss på listan, men det tog lite tid innan vi gjorde det samt bestämde vilken låt vi skulle sjunga... Och därmed hamnade vi lååångt ner på listan. Vi väntade ett par timmar på att de skulle ropa upp våra namn, men det kom aldrig! Vi behövde röra oss till våra tåg hemåt strax innan 01 så det blev ingen karaoke för vår del. Kanske lika bra det, haha! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0