TACOS OCH TAPAS

Hej hej hallå! I onsdags var förmiddagen ganska lugn, jag och Moana stannade hemma i huset och Johanna gick till stranden. Det var lite molnigt så det var ganska skönt, då min kropp var lite trött på att vara ute i solen haha. Jag lyssnade på en podcast och tittade lite på tv innan jag hackade grönsaker till tacosen! Vi åt en sen lunch innan vi lite senare tog bussen till Oskarshamn för att strosa lite där och dricka drinkar och äta tapas på Pinchos till middag. Vi var på Pinchos i typ 4 timmar, haha, för att det bara gick någon buss hem sen. Men när vi stod och väntade på bussen visade det sig att om man ville ta en buss efter kl. 18 måste ringa och beställa det två timmar innan?! Det hade vi inte sett i appen innan... Det gick inte att beställa buss längre då det var bara fram till 18 man kunde ringa så vi fick helt enkelt ta en taxi hem. Vi kom hem och slapp gå i mörkret iallafall, haha! Väl hemma tittade vi på en film innan det blev nattinatti för vår del! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0